Pagina's

zaterdag 9 september 2017

Olaf de Olifant

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer!
Dit keer geen kaartje, maar weer een heel schattig haakwerkje met lekker zacht en harig garen!
Het is een olifanten knuffeldoekje genaamd Olaf geworden. 
Terwijl ik hem aan het haken was en vervolgens in elkaar zette, werd ik alsmaar trotser, want wat is hij toch leuk!
Ook dit is weer een haakpatroon van CuteDutch.
Als je hierboven op CuteDutch klikt kom je op de pagina met de waanzinnig leuke patronen.


Ook voor dit haakproject heb ik gebruik gemaakt van Rico Baby Teddy Aran garen. Ditmaal in het antraciet en voor de overige delen maakte ik gebruik van lichtgrijs garen van Catania. De veiligheidsoogjes die ik in het snoetje van Olaf heb gebruikt zijn kristal 8mm.

Omdat ik nog wat harig grijs garen over had ben ik gestart met een volgend projectje en laat ik jullie binnenkort zien op mijn blog.
Heerlijk zo die vakantie!!
Ik ben benieuwd naar jullie reacties op mijn gehaakte Olaf!

Hiep Hiep hoera! Vandaag is mijn vriend jarig!!
We gaan er samen een gezellige dag van maken en heerlijk een hapje ergens eten!

Jullie ook allemaal een fijne dag.

Liefs Kim

11 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat ziet dat er schattig uit en lekker zacht om te zien. Echt en lieverdje.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd! Om uren mee te knuffelen! Fijne dag vandaag en een gezellige verjaardag. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet Olaf er schattig en knuffelig uit. Leuk gedaan. Fijne dag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zie ie er ontzettend leuk en lief uit! Heel mooi gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig, deze Olaf! Knap gemaakt!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n dot van een haakwerk! Ik wou dat ik meer tijd had, heb vroeger wel veel gehaakt...gordijntjes, tafelkleedjes was helemaal hot eind jaren 70, hihi
    Fijne zondag verder .... xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die is zo leuk. Mooi gemaakt Kim en van harte gefeliciteerd met je vriend. Ik heb op de site gekeken en wat een leuke patronen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe schattig is dit ! Heel leuk haakgaren heb je gebruikt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim