Pagina's

maandag 28 augustus 2017

Schaapje Sam

Hallo Allemaal,

Heerlijk onze vakantie is begonnen!! 
En het is ook nog eens mooi weer, wat willen we dan nog meer! 
Zaterdag zijn we naar we love the 90's op het Goffertpark geweest en gister heerlijk gebbq'd met m'n collega's. Beide was heel erg gezellig.
Vandaag wil ik jullie geen kaartje laten zien, maar een lief schattig gehaakt schaapje met een hoog aaibaarheidgehalte!
Het schaapje heet Sam en is een patroon van CuteDutch.
(als je op CuteDutch klikt kom je bij nog veel meer leuke patronen!)


Rico Baby Teddy Aran wit, is het garen waarmee ik het schaapje heb gehaakt. Pff, dat was wel even wennen, want je ziet de steken nauwelijks tot niet!
Voor de licht grijze gedeeltes heb ik gewoon Catania gebruikt.
Ik vind het schaapje zo lief!!!

Ik ben benieuwd naar wat jullie van dit knuffeltje vinden.

Straks ga ik lekker met een volgend projectje de tuin en het zonnetje in.

Fijne zonnige dag!

Liefs Kim

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig schaapje. Het is zeker lastig garen zeg. Maar heel lief Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk en mooi gemaakt. Ik kan me wel indenken dat het lastig te zien was, maar het was het waard! Prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super knuffeltje is het geworden Kim!! Wij kregen voor onze jongste een soortgelijk schaapje van mijn zus. Zij had hem eerst in wit gehaakt en de plekken van het wollige er later over gehaakt. Misschien kan je daar wat mee.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is een lief schaapje!. Knap hoor dat je zoiets kunt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim