Pagina's

zondag 7 mei 2017

Dragonfly Dreams Challenge: Monochrome

Hallo Allemaal,

Vandaag een leuk nieuwtje!
Sinds deze maand ben ik lid van het designteam voor de blog van Dragonfly Dreams
Dankjewel Margreet via jou is dit tot stand gekomen! 
Deze maand is het thema Monochrome! Jullie doen toch zeker wel mee!
Je kunt hier heerlijk met je favouriete kleur aan de slag.
Mijn inspiratiekaartje plaats ik hieronder en ik koos voor de kleur groen!

De digi dit ik heb gebruikt is van Bugaboo Stamps.


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Succes!

Fijne zondag allemaal!

Liefs Kim

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je DT-schap Kim!
    Je hebt een hele leuke voorbeeldkaart gemaakt.
    Fijne zondag
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Kim. Gefeliciteerd met je DT schap.
    Mooie kaart heb je hiervoor gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even een vraagje. Moet het een gekleurd plaatje zijn, of mag het ook een plaatje zijn?

      Verwijderen
  3. Leuke kaart in monochroom en proficiat met je DT ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je DT plaats. Leuk kaartje.
    Liefs lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gevraagd bent voor het designteam! Het is je heel gelukt om een mooie voorbeeld kaart te maken! Super!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim,
    Wat een mooie kaart in deze tinten groen!! Super leuke digi ook. Ik probeer mee te den. Hij staat op mijn to do lijst. Maar eigenlijk voor en andere challenge. Leuk dt je in het DT zit van Dragonfly. Dat is ee challengeblog dat ik niet ken, dus ik ga eens en kijkje nemen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik nog even: op het blog van Dragonfly Dreams zie ik geen challenge staan met Monochrome, maar Anything Goes.

      Verwijderen
    2. Door onverwachte vervelende omstandigheden is de challenge iets later! Maar hij komt er aan!

      Verwijderen
  7. Wat een leuk nieuws Kim, van harte gefeliciteerd met je dt-schap. Je binnenkomer is alvast heel mooi geworden. Het plaatje is mooi ingekleurd en ook de opbouw vind ik top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Monochrome is heel goed gelukt Kim en in deze kleuren zie je dat niet vaak! Van harte Gefeliciteerd met je DT schap bij DDCB!
    En veel plezier met het team!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk voor je dat het gelukt is om in het DT te komen, Kim....je hebt een heel gaaf kaartje als binnenkomertje gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Mooie digi en leuke tekst erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig kaartje Kim,leuk hoor je DT schap.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart helemaal geweldig mooi Kim, leuke kleuren en zo'n mooie digi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim