Pagina's

zaterdag 4 februari 2017

Gehaakte konijntjes

Hallo Allemaal,

Geen kaartje vandaag, maar iets van mijn andere hobby! 
Twee leuke haakwerkjes in de vorm van een soort konijntje.
Ik vond het patroon via pinterest en vond deze zo schattig dat ik er gelijk mee aan de slag ben gegaan en twee varianten heb gemaakt. 
Altijd handig om enkele kraamkadootjes te hebben liggen, toch??

De foto is niet heel erg goed van kwaliteit, de lichtspiegeling bleef steeds zichtbaar helaas!

Het garen dat ik gebruikt heb is Catania Katoen in de kleuren:
antraciet (242), babyroze (246), mintgroen (385) en een restje zwart (110). De oogjes heb ik met zwart garen erop geborduurd met onder het rechteroog een antraciet knoopje en ik heb er een rammelkraal in verwerkt.

Ik ben benieuw naar wat jullie van deze lieve rammelaars vinden.
Lees jullie reacties graag!

Fijne dag.

Liefs Kim

9 opmerkingen:

  1. Oh wat grappig! Erg lief. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schattige konijntjes. Inderdaad heel leuk om cadeau te geven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jij dit ook kan. Mijn complimenten voor deze schatjes. En de foto....ze zijn toch prima te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh....wat gaaf gedaan Kim....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief deze 2 schattige gehaakte konijntjes Kim...dat zijn zeker leuke kraamcadeautjes ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze helemaal het einde, Kim!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zijn ze schattig! Heel leuk en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim