Pagina's

dinsdag 3 januari 2017

Tijd voor taart # mijn B'day!

Hallo Allemaal,

Allereerst een spetterend en creatief 2017 voor jullie allen!!

Vandaag een passend kaartje voor deze dag, namelijk een verjaardagskaartje op mijn verjaardag!
De afgelopen dagen vielen er enkele kaartjes op de deurmat. Deze heb ik zojuist opengemaakt, want nu mag het hihi!! Dankjewel Margeet, Diny, Nicolette, Crealientje en Marja!! Heel lief en het zijn prachtige kaartjes. Zaterdag volgt de uitslag mijn candy dames.

Bij Cheerful Sketches is weer een nieuwe Challenge van start gegaan. Ik werk graag met een sketch en heb gister dus heerlijk zitten freubelen.
De sketch heb ik gevolgd, alleen heb ik er voor gekozen om een onderdeel niet vast te plakken, maar om deze als tag toe te voegen aan de kaart (bij het lintje). 
De sketch heb ik uitgewerkt met als basis grijs linnenkarton gecombineerd met wit en roze design papier. Om er een sfeervol verjaardagkaartje van te maken heb ik prachtige bloemen, ballonnen en enkele leuke feestelijke teksten toegevoegd naast de sketch. Ook heb ik een vlindertje op de tag geplaatst en over de gehele kaart enkele roze strass steentjes.
De digi die ik gebruikt heb op de kaart heb ik ingekleurd met mijn faber castell potloden.
Lieve muisjes he.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
- Mallen: MDF071 (wavy round), MFD055 (cirkel), MFD065 (string-set for tags), MFD056 (vierkant), CLDF12 & CLset26 (bloemen), CLDF06 (ballonnen)
- Digi: Cherry Cake mice (Di's Digi stamps)
- Stempel: PL1524 (tijd voor taart/er is er één jarig), 6410/0317 (party/time), ? (gefeliciteerd)
- Papier: grijs en wit
- Design papier: Action 
- Overige: roze parels, roze strass-steentjes, vlinder pons en roze lintje

Nu naar m'n werk, in de pauze Bossche bollen eten en vanavond lekker met vriendlief uiteten!
Zaterdag vier ik gezellig een feestje.

Fijne dag.

Liefs Kim

32 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Kim met je verjaardag. Je kaart is weer zo mooi en die muisjes zijn zeker lief.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst natuurlijk proficiat, Kim! Je hebt een schitterend verjaarskaartje gemaakt en die tag is zó leuk gedaan. Met mijn DT pet op zeg ik dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches en ook voor het meedoen met de steentjes challenge bij AnMa Creatief!
    Ik wens je een gezellige verjaardag en een lekker etentje met je vriend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep hiep hoera!!! Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat heb je toch een prachtige kaart gemaakt, super lief zo met de muisjes en de zachtroze kleur. Het grijs maakt het net even wat stoerder. Heel mooi gedaan.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Leuk dat je meedoet met de challenge op het blog van Cheerful Sketches!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart! Mooi ingekleurd en leuke sketch Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag Kim. Een prachtige toepasselijke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo jarige job,
    Er is er één jarig, hoera, hoera!
    Dat kun je wel zien dat ben jij.
    Hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera!
    Ik zing dit nu voor je .....lol. ;)
    Ooohh lekker Bossche bol, at ik vaak als ik Den Bosch was.
    Heerlijk geniet ervan!
    Je kaart is prachtig met die cute muisjes. Hele mooie kleuren combi. De muisjes lusten er wel taart(pap) van! ( ik ook, hihihi)
    Kim een hele fijne verjaardag, veel plezier met je vriend tijdens jullie etentje vanavond.En tot blogs.
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je hebt een superleuke verjaardagskaartje gemaakt...heel mooi stempeltje en superleuk bedacht om een gedeelte niet vast te plakken en als tag te gebruiken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat een superleuk kaartje heb gemaakt. Mooi die zachte kleurtjes.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Kim, je kaart is héél toepasselijk en weer zo mooi gemaakt, nog een fijne dag verder.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd Kim!! En wat een prachtige verjaardagskaart laat je ons zien op je verjaardag, ik vind het zo'n schatje. Veel plezier nog vanavond!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Kim. En genoten van de bosche bollen en het dinertje? Klinkt goed. Je hebt een hele leuke verjaardagskaart gemaakt, lief die zachte kleurtjes. Alvast een fijn feestje gewenst a.s zaterdag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is Gorgeous! Thank you for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Meis. We hebben vanmorgen als voor je gezongen via de watzapp en komen je zaterdag in het echt feliciteren.
    Je kaart is super mooi geworden weer helemaal in stijl en tot in de puntjes verzorgt.

    Liefs lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte, harte Gefeliciteerd met je verjaardag Kim en zo wil ik ook wel jarig zijn bosche bollen en uit eten, hihi Jij gaat knallend het nieuwe jaar in en wens je een heel mooi en creatief Nieuwjaar! Fantastische verjaardags kaart heb je gemaakt! en post uit blogland is altijd super leuk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card is super cute. I love your chosen colour combination. Thank you for your participation at Stempel-Magie.
    Best wishes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een kaart is als een taart, het hoort erbij als je verjaart.
    Een hele dikke proficiat met je verjaardag.
    De schattige muisjes op je kaartje zijn al aan de taart begonnen ;o).
    Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt.
    Feest ze, zaterdag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart heb je gemaakt Kim.
    Mooi van kleur en een pracht digi.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaart! Gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    groetjes Ine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. de taart is vast al op, maar tóch nog gefeliciteerd met je verjaardag. gezellig feestje toegewenst zaterdag! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart. Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Fijn dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig verjaardagskaartje Kim...
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen dinsdag
    dit berichtje is me even ontgaan..sorry
    hopelijk heb je een leuke dag gehad...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Kim,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag....en ik zag dat mijn kaartje aangekomen is!
    Wat heb je een prachtige verjaardagskaart gemaakt....voor jezelf??-

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij KMP. Nu maar hopen dat de random jou kiest. Fijne dag nog vandaag!
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alsnog proficiat met je verjaardag Kim!
    Wat een dot van een kaart heb je gemaakt! Dank je voor de 3e inzending bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!
    En ook bedankt voor je deelname bij Craftliners..... daar ook heel veel succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd....
    Wat een prachtige kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een super leuke creatie heb je gemaakt. Dank voor je deelname aan de CraftAddiction challange. Hobby-groeten, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart heb je gemaakt naar onze sketch van Cheerful Sketches.
    Het lieve stempeltje is schitterend ingekleurd.
    Goed dat je het vermelde dat het met FCP werd ingekleurd of ik had nog gedacht dat het een bestaand plaatje was.
    Knap gedaan.
    Bedankt dat je hiermee deelneemt aan onze challenge.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What for a wonderful card you made. Thanks for joining in Vilda STAMP challenge blog. Hugs Ute (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What for a wonderful project you made. Thanks for joining in Vilda STAMP challenge blog. Hugs Ute (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim