Pagina's

woensdag 16 november 2016

12,5 jaar Getrouwd

Hallo Allemaal,

Vandaag een kort blogberichtje van mij, omdat ik zo na mijn werk moet!
Afgelopen weekend hadden we een feestje van een 12,5 jarige bruiloft. Het was een gezellig feestje.
Bij zo'n gelegenheid hoort natuurlijk een kaartje.
(helaas een wat donkere foto, kreeg hem niet helderder van kleur door de afgelopen donkere dagen)

De uitwerking van de kaart is niet echt mijn stijl van kaarten maken. Daarom heb ik hem vrij simpel, maar wel stijlvol gemaakt. De aandacht wordt echt gevestigd op het aantal jaren getrouwd zijn en de bijpassende bloem.

De basis is rood linnenkarton met daarop een wit kaart gemat en een geruiten design papier.
Ik stanste een siervierkant in het rood en een geel design vierkant passende in de siervierkant. Verder stanste ik de bloem, de swirls, cijfers en letters en plakte deze op de gewenste manier op.
De bloem heb ik bewerkt met de neutrale sparkle pencil van Spectrum Noir.
Onder cijfers en letters stanste ik de tekst getrouwd en werkte ik de kaart af met enkele plakparels.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Dutch Card Lovers: Challenge 263

Gebruikte materialen:
- Mallen: COL1418 (cijfers), CR1281 (letter), MFD056 (vierkant), LR0435 (bloem), LR0271 (swirls)
- Stempel: CS0885 (getrouwd)
- Papier: rood, wit en geel
- Design papier: PK9138 (Canadian Fall)
- Overig: bruine en goude plakparel, Sparkle pen.

Ojee Joepie, ik ben bij twee challenges in de top 3 beland. Bij Marianne Design Divas Challenge #11 (de kerstbal) en bij Die Sketch tanten Challenge #25 (roze/gele kaart).

Fijne dag, het is heerlijk freubelweer!

Veel liefs Kim

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Kim, en uit je comfortzone treden is weleens goed voor een mens☺☺...proficiat met je 2 toppertjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, Kim.Mooie bloem.Gefeliciteerd met je top noteringen.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles op je kaartje is erg mooi op elkaar afgestemd Kim!
    En vind hem echt niet eenvoudig maar keurig afgewerkt kaartje! Geniet van je top 3 Noteringen altijd een hele eer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 2 top 3 notering. Het zijn super kaarten
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor een jubileum. En gefeliciteerd met je winnende kaarten, zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje hoor. Wat goed 2x in top 3. Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Kim!
    Gefeliciteerd met je top 3 noteringen....hartstikke leuk!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim