Pagina's

donderdag 6 oktober 2016

Cheerful Sketches Challenge Oktober

Hallo Allemaal,

Maike en Marjolein, leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen, dankjewel!

Afgelopen weekend had ik een weekend vrij en lekker de tijd voor mezelf genomen, naast het doen van wat huishoudelijke taken. Die gaan altijd door, vrij of niet!
Het is het begin van een nieuwe maand dus ook veel nieuwe challenges, waaronder die van Cheerful Sketches, met die sketch heb ik deze kaart gemaakt. 


 Craft kleurig linnenkarton vormt de basis van deze kaart, gecombineerd met blauwtinten en lichtgroen. Het ingekleurde afdrukje met Faber Castell potloden is van Scrappberry's, deze plaatjes blijven schattig en kunnen voor vele gelegenheden gebruikt worden, daarom staat op deze kaart ook nog geen tekst!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

Gebruikte materialen: 
- Mallen: CLSET26 (bloemen), CLDF12 (sprieten bloem), CLDB02 (vlinder) en LR0271 (swirls)
- Stempel: SCB4902007 (Scrappberry's Bunny and Plums) 
- Papier: Craft kleur, wit, blauw en lichtgroen 
- Design papier: Bright Side & True Colours (Action)
- Overige: Enamel dots (PL4510) , groene parels en Memento Drew Drop New Sprout


P.s. Ik stond in de top 3 van de Hobbywinkel De Egel; kleurenchallenge van september met dit kaartje. Ik ben er blij mee!


Fijne dag.

Liefs, Kim 

12 opmerkingen:

  1. Hoi Kim,
    ja, leuk hè, dat je in de top 3 stond van zoveel inzendingen. We stemmen altijd, dus helemaal verdiend!
    Je kaart van vandaag is ook weer heel erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je met die leuke sketch gemaakt Kim...en nog gefeliciteerd met je topkaartje bij de Egel...heel leuk voor je ...geniet ervan
    Ik ga je ook volgen en proberen met regelmaat langs te komen

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je met die leuke sketch gemaakt Kim...en nog gefeliciteerd met je topkaartje bij de Egel...heel leuk voor je ...geniet ervan
    Ik ga je ook volgen en proberen met regelmaat langs te komen

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Kim! Heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat je me bent gaan volgen ....ga je meteen ook volgen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Kim en zo mooi gekleurd. Gefeliciteerd met je winnende kaart. Bij de Crea Chicky's mag je 3x meedoen. Het is maar een tip hoor, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer meedoet bij de crea chicky's.
      Groetjes Nicolette DT

      Verwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst gefeliciteerd met je top 3 plekje!

    Wat een schattig kaartje laat je ons weer zien!Ik vind blauw en bruin altijd een erg mooie combinatie. Heel mooi kaartje!

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart schattig Kim, dit is ook zo,n lieve stempel, je hebt mooi gekleurd.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje, altijd leuk, daar doe je het toch een beetje voor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi!!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en schattige kaart,Kim.Lief stempeltje.Gefeliciteerd met je top 3 notering.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje met dat mooi ingekleurde konijntje!
    Proficiat met je top 3 plekkie...terecht verdiend!
    Bedankt dat je meedoet met Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim